101015

Har precis kommit ut ur duschen. Var på spinning förut så det var behövligt haha!
Måste sätta mig och plugga lite nu innan jag ska sova. Har prov både imorgon och på onsdag.
Ska bli så skönt att åka till Malmö på torsdag alltså, längtar verkligen. Då blir det massor
av shopping, perfekt eftersom lönen kom idag. I torsdags när jag och pappa övningskörde
så åkte vi till elgiganten och där köpte jag nintendo wii. Supernöjd för det är ju riktigt kul.
Men vill ha guitar hero också så jag får se när jag köper det haha.
Igår så var jag hemma hos min syster och hälsade på för första gången i hennes lägenhet.
Vi firade farsdag så min pappa och bror var där också. Hon har två super söta kattungar också.
Tog några bilder så kan lägga upp dom här :)



Köpte till mariokart också :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0